رشد بازار آموزش الکترونيکي در آسيا
پنجشنبه ۱ دي ماه ۱۳۸۴
خبر قديمي است امُا ارزش خواندن را دارد. اين خبر اشاره به اين دارد که رشد آموزش الکترونيکي در آسيا مطابق پيش بيني هاي انجام شده نبوده و علل آن را به نقل از احمد کاردان, کارشناس دانشگاه صنعتي اميرکبير در : آهستگي در توسعه زيرساختهاي مخابراتي مورد نياز ٫ کمبود نقدينگي براي توسعه شبکههاي ارتباطي (اينترانت و اينترنت) , کمبود نقدينگي سازمانها و صنايع مختلف براي توسعه نسبتاً و ظاهراً گرانقيمت آموزشهاي الکترونيکي, ضرورت بهرهمندي سامانههاي آموزش مجازي در به کارگيري زبان بومي و ملي, گران بودن توليد محتواي الکترونيکي دروس و ضرورت طراحي و توليد خاص منظوره آنها, عدم تدوين خطمشي مناسب براي پيادهسازي و توسعه آموزش الکترونيکي منطبق با اهداف و امکانات سازمانها و صنايع مختلف, کم اهميت دادن به امر آموزش در اغلب سياستگذاريها و تصميمگيريهاي مديران و ارشد و تعدد دستاندرکاران بخش خصوصي در زمينه آموزش الکترونيکي و عدم راهبري و توافق در ميان آنها است٫ مي داند
0 Comments:
ارسال یک نظر
<< Home